MarketingKarwei

Toen wij begin van 2013 stonden voor de keuze van een nieuw CRM-systeem voor MarketingKarwei, was dit de vraag die het eerste in mij op kwam. Reeds twee maal eerder was ik nauw betrokken geweest bij keuze en implementatie van een dergelijk systeem. De rillingen liepen me nog steeds over de rug: de implementatie was tijdrovend en kostbaar, de gedragenheid lastig was te bereiken door veel te ingewikkelde “invuloefeningen” voor binnen- en buitendienst. En last but not least: wie zit te wachten op vele functies, waar je wel voor betaalt, maar niet gebruikt? Totdat een goede bekende mij wees op MyDesk CRM.

Vanaf het eerste moment had ik een prima gevoel bij de eenvoud van het pakket. Na de eerste demo en de opvolgende testfase werd dit bevestigd. Die lage drempel met juist alleen de belangrijke zaken opgenomen in het pakket, maken MyDesk tot een succes binnen onze organisatie.

Rick Kwakkel – Directeur/mede eigenaar MarketingKarwei


Geplaatst op 24 april 2019