Voor meer omzet en overzicht.
Met de MyDesk krijgen je jongere én oudere verkopers precies de handvatten die ze nodig hebben om makkelijker te kunnen verkopen. Geen moeilijke functies, maar een overzichtelijk CRM pakket: één systeem waarin jouw verkopers heel simpel verkoopkansen kunnen opslaan en klantinformatie kunnen terugvinden. Op hun laptop, maar ook op hun smartphone en tablet. Zo vergeten je verkopers nooit meer een verkoopkans. En net zo belangrijk: zo gaan zelfs je verkopers met de minste software-affiniteit het CRM pakket met plezier gebruiken.
Een online CRM pakket wordt pas makkelijk in gebruik als iedereen precies weet hoe het werkt. Dat weten wij met 10 jaar CRM-ervaring maar al te goed. Het laatste wat je wilt is dat je na het kopen van het CRM pakket continu vragen krijgt van je collega’s.
Na het kopen van het CRM pakket bij MyDesk, zorgen wij ervoor dat je verkopers weten hoe ze met het systeem moeten werken. Dat doen we met een flinke portie enthousiasme en persoonlijke aandacht. We beginnen met een praktische training voor het hele team en komen daarna periodiek langs om persoonlijke begeleiding te geven aan de verkopers die het nét iets lastiger vinden om ermee te werken. Op deze manier maken we al jouw verkopers enthousiast voor MyDesk.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van andere CRM pakketten is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
In MyDesk zien je verkopers na het inloggen direct wat ze te doen staat. Op het dashboard is namelijk in één oogopslag duidelijk welke taken nog afgevinkt moeten worden, waar de actuele verkoopkansen liggen en welke klanten al een tijdje wachten op een contactmoment.
Handig: wacht een klant te lang op een contactmoment? Dan krijgt de verkoper een seintje van het systeem. Zo blijven de verkopers scherp op het relatiebeheer.
Bezoekt je vertegenwoordiger op een dag meerdere klanten? Dan ziet hij automatisch wat de snelste weg is langs zijn klanten. Zo hoeft hij zelf niet zijn hele route uit te stippelen. Bovendien ziet je vertegenwoordiger na een afspraak bij een klant welke andere klanten en prospects er in de buurt zitten. Kan hij gelijk even langs om zijn gezicht te laten zien.
Na een afspraak spreekt je vertegenwoordiger heel gemakkelijk zijn gespreksverslag in op de CRM applicatie. Het gespreksverslag wordt opgeslagen en je commerciële medewerkers op de binnendienst zien direct wat er moet gebeuren en kunnen waar nodig feedback geven. Zo verloopt de samenwerking tussen binnendienst en buitendienst een stuk gemakkelijker.