In dit digitale tijdperk is het binnen het MKB noodzaak geworden om efficiënt en slim te werken, vanwege toenemende concurrentie en eisen van (potentiële) klanten. Een CRM-systeem kan hier veel aan bijdragen. Maar hoe volwassen is jouw organisatie eigenlijk op dit vlak? En wat kun jij doen om jullie organisatie naar een hoger niveau te begeleiden?
Ons CRM-groeimodel helpt jou hierbij!
Het CRM-groeimodel is opgebouwd uit vijf niveaus qua volwassenheid. Vervolgens ga je kijken naar 4 pijlers binnen jullie organisatie; jullie strategie, proces, techniek en jullie medewerkers. Op iedere pijler vind je per niveau stellingen die aansluiten een van de 5 niveaus; voetganger, fietser, automobilist, piloot en astronaut. Zie in één oogopslag in waar jullie organisatie nu staat en nog belangrijker, zie wat jij kunt doen om een hoger niveau te bereiken. Heb je nog helemaal geen CRM of heb je een CRM, maar kan jullie organisatie hier meer uithalen? Ons CRM-groeimodel geeft je de handvatten om als een raket met CRM aan de slag te gaan! En ook alle tussenstappen zijn zorgvuldig opgebouwd, zodat je stapje voor stapje vooruit kan. We wensen je hoe dan ook veel succes en plezier in het CRM-groeitraject dat jou te wachten staat.