Wil je graag een online CRM systeem kopen? Kies dan voor MyDesk. Een online CRM systeem waarmee je direct profiteert van de allergrootste voordelen die een CRM-systeem te bieden heeft: een mobiele app waarmee je verkopers op ieder moment alle klantinformatie kunnen opvragen. En overzichtelijke salesrapportages voor jou als leidinggevende. Zo besparen je verkopers tijd en krijg jij het zicht op de cijfers weer terug.
Beginnen met een CRM systeem; misschien klinkt dat voor jouw verkopers als iets spannends. Ze hebben er nog nooit eerder mee gewerkt. Of ze hebben eerder met een CRM systeem gewerkt dat zó groot en complex was, dat ze amper begrepen hoe ze het moesten gebruiken. Het is dus eigenlijk niet zo gek dat je vertegenwoordigers er een beetje tegenop kijken. En precies daarom nemen wij die twijfel weg.
We helpen je ervoor te zorgen dat alle medewerkers gebruik gaan maken van het CRM systeem. We geven bijvoorbeeld een training bij jullie op locatie, sluiten aan bij het verkoopoverleg en komen periodiek langs om vragen van je verkopers te beantwoorden. Zo gaan niet alleen de jonge verkopers op een goede manier met het CRM-systeem aan de slag, maar ook verkopers met wat minder kennis van software en smartphones.
Door MyDesk hebben we per klant goed in kaart wat er speelt en welke verkoopkansen er ontstaan. Verkoopkansen kunnen ze direct invullen en direct noteren. Zo houd je het overzichtelijk en vergeet je minder snel dingen
Een blaadje met klantinformatie raakt gemakkelijk kwijt. Een Excel-bestand verdwijnt al snel in de krochten van iemands laptop. Daar heb je met een online CRM systeem geen last meer van. Iedereen die toegang heeft, kan namelijk overal en op ieder moment bij de benodigde klantinformatie: contactgegevens, eerdere aankopen, gespreksverslagen. Ga zo maar door.
Met een online CRM systeem hoef je niet eerst je laptop open te klappen voordat je aan de gang kan. Online CRM systemen zijn namelijk ook te gebruiken via tablet en smartphone. Dit is bijvoorbeeld erg handig als je voor de deur bij een klant staat en iets vergeten bent. Even snel de informatie opzoeken in je CRM applicatie, en je bent klaar voor de afspraak.
Heb je als manager zelf ooit een salesrapportage in elkaar moeten knutselen? Dan weet je hoe vervelend dat is. Al die verschillende cijfers. Al die lastige berekeningen. En dan zijn er altijd nog een aantal cijfers die missen.
Na het kopen van het CRM systeem, is dat probleem verleden tijd. Je ziet ieder moment van de dag welke leads er zijn binnengekomen, welke deals er nog kunnen vallen en hoeveel omzet er is gemaakt. Dat is heerlijk. Want als resultaatgerichte salesprofessional wil je na een goede deal direct zien wat je aan omzet hebt binnengehaald. En of je het maanddoel al hebt gehaald. Is dat het geval? Dan geeft dat een kick om nóg meer deals te scoren.
Ook handig: je draait met een online CRM systeem snel rapportages. Zo heb je met één klik een sterke visuele presentatie van de cijfers.
MyDesk CRM is een gebruiksvriendelijk CRM systeem voor op kantoor en onderweg. In dit korte demo filmpje krijg je een goede indruk van hoe MyDesk eruit ziet en hoe het werkt. Bekijk de demo hier.
Je start al met MyDesk CRM vanaf €26,- per gebruiker per maand. De totale maandelijkse investering hangt af van het aantal binnen- en buitendienst dat het CRM systeem gaat gebruiken. Weten wat jouw maandelijkse investering is voor MyDesk? Bereken je prijs hier.
Naast de belangrijkste functies zoals een klantenoverzicht met openstaande verkoopkansen, taken en contactmomenten, gebruiksvriendelijke app, real-time omzetdata en automatische verkooprapportages, biedt MyDesk je ook functies die het werk voor zowel manager als binnen- en buitendienst een stuk gemakkelijker maken. Denk hierbij aan een routeplanner, de mogelijkheid om je bezoekverslag onderweg in te spreken en de optie om je CRM systeem te koppelen aan de software waarmee je op dit moment al werkt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan je ERP systeem of je marketingsoftware.
Bij MyDesk zijn al velen je voorgegaan die ook met CRM aan de slag wilden, maar het vooral niet te complex wilde maken. In onze klantverhalen lees je er meer over.