Start ieder contact met je klant vanuit één centraal overzicht. Weet welke verkoopkansen er openstaan, bewaar notities en stel een automatische contactherinnering in. Zo behaal je altijd het maximale resultaat bij je klant.
Met de mobiele app van MyDesk heb je jouw CRM altijd en overal in je broekzak. Genereer de snelste route langs je klanten, bekijk vóór je afspraak nog even wat er eerder is afgesproken en spreek direct na je afspraak je bezoekverslag in.
Met de pijplijn functionaliteit heb je op ieder moment inzichtelijk waar je klant zich in het verkoopproces bevindt. Zo vergroot je de kans op verkoopsucces en verklein je de kans dat je concurrent er met de klant vandoor gaat.
Via MyDesk krijg je automatisch je salesrapportage in je mail. Je ziet waar jouw vertegenwoordigers mee bezig zijn, waar verkoopkansen liggen, welke omzet er in de pijplijn zit en welke omzet er is gerealiseerd. Zo kun je jouw verkoopteam gericht bijsturen en behoud je het zicht op de cijfers.
In het CRM dasboard zie je in één oogopslag zien hoe je met je commerciële team presteert. Het dashboard presenteert de belangrijkste verkoopdata in een visueel overzicht met behulp van begrijpelijke tabellen en grafieken.
Met de geïntegreerde agendakoppeling beheer je jouw Outlook agenda in MyDesk. Plan afspraken in de app, ontvang reminders en deel je tijd efficiënt in.
MyDesk berekent de snelste route naar je klant en vertoont bezoeksuggesties op basis van de te rijden route. Zo kan je vertegenwoordiger direct langs klanten in de buurt die al langer wachten op een contactmoment.
Afspraak gehad of order gescoord? Dan laat je via MyDesk direct aan je collega’s weten wat er moet gebeuren. Werk samen om klanten binnen te halen en communiceer altijd en overal met elkaar.