Bekijk de functionaliteiten van MyDesk CRM of vul de behoeftebepaler in en ontvang een prijsindicatie op maat
Start ieder contact met je klant vanuit één centraal overzicht. Weet welke verkoopkansen er openstaan, bewaar notities en stel een automatische contactherinnering in. Zo behaal je altijd het maximale resultaat bij je klant.
Met de mobiele app van MyDesk heb je jouw CRM altijd en overal in je broekzak. Genereer de snelste route langs je klanten, bekijk vóór je afspraak nog even wat er eerder is afgesproken en spreek direct na je afspraak je bezoekverslag in.
Met de pijplijn functionaliteit heb je op ieder moment inzichtelijk waar je klant zich in het verkoopproces bevindt. Zo vergroot je de kans op verkoopsucces en verklein je de kans dat je concurrent er met de klant vandoor gaat.
Via MyDesk krijg je automatisch je salesrapportage in je mail. Je ziet waar jouw vertegenwoordigers mee bezig zijn, waar verkoopkansen liggen, welke omzet er in de pijplijn zit en welke omzet er is gerealiseerd. Zo kun je jouw verkoopteam gericht bijsturen en behoud je het zicht op de cijfers.
De koppeling met Power BI maakt het mogelijk om via MyDesk met één klik op de knop te zien hoe je met je commerciële team presteert. Het Power BI dashboard presenteert de belangrijkste verkoopdata in een visueel overzicht met behulp van begrijpelijke tabellen en grafieken.
Met behulp van onze Google Maps koppeling heb je als buitendienstmedewerker in je CRM-app zicht op alle klanten in de buurt. Op het kaartje worden de klanten in het rood weergegeven als ze te lang niet bezocht zijn volgens de ingestelde bezoekfrequentie. Door op het adres te klikken, start de navigatie en ben je op weg!
Afspraak gehad of order gescoord? Dan stel je via MyDesk direct je collega’s op de hoogte. Werk samen om klanten binnen te halen en tevreden te houden. Communiceer altijd en overal met elkaar!
Zie in één oogopslag welke (potentiële) klanten te lang niet meer zijn bezocht. Verdeel je klanten in categorieën en kies per categorie hoe vaak je die klanten wil bezoeken. Je kan zelf kiezen welke frequenties je wilt toepassen. Een voorbeeld van veel gebruikte frequenties zijn:
MyDesk kijkt naar het laatste ingeplande contactmoment bij een klant en naar de ingestelde bezoekfrequentie. Is de frequentie verstreken en is er nog geen afspraak ingepland? Dan verschijnt de klant in je wachtende klantenlijst. Hier blijft de klant staan totdat je een contactmoment met de klant hebt gepland. Zo vergeet je nooit meer een klant.
In MyDesk verwerkt elke vertegenwoordiger binnen twee minuten zijn bezoekverslag via de app. De vertegenwoordiger hoeft, aan de hand van maximaal 4 vragen, alléén de minimale hoeveelheid informatie in te voeren in MyDesk.
Via deze weg is heel het team op de hoogte van de ontwikkelingen bij de klant. MyDesk verstuurt deze informatie automatisch in een overzichtelijk rapport per mail naar geïnteresseerden, zoals de binnendienst of de salesmanager.
Stem je marketingacties naadloos af op je verkoopactiviteiten. Interessante websitebezoekers opsporen of de juiste mail naar de juiste klantgroep op het perfecte moment: MyDesk biedt je de mogelijkheid deze belangrijke marketingfuncties te integreren in je CRM systeem.
Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken! Dan is het erg makkelijk dat je MyDesk kunt gebruiken om de notitie in te spreken. Dit gesproken bericht wordt direct omgezet in een schriftelijke notitie onder de klantgegevens in MyDesk en je collega’s zijn ook gelijk op de hoogte!
Door de Outlook koppeling is het niet nodig om twee verschillende agenda’s bij te houden. Op het moment dat je een afspraak in MyDesk zet, verschijnt deze ook in Outlook. Andersom werkt de koppeling ook. Daarnaast is het handig om taken vanuit MyDesk naar medewerkers te kunnen sturen die niet met MyDesk werken, maar wel een taak toebedeeld moeten kunnen krijgen. Op deze manier kun je eenvoudig terugkoppeling geven.
Ruim een kwart van de klanten van MyDesk maakt gebruik van de koppeling tussen MyDesk en het ERP-systeem wat zij zelf gebruiken. De koppeling zorgt ervoor dat processen sneller verlopen en de data in allebei de systemen gelijk is. Wil je weten of het voor jouw organisatie slim is om te koppelen en wil je weten wat hier allemaal bij komt kijken? Hier lees je er meer over. MyDesk biedt onder andere koppelingen met: