Met de CRM app van MyDesk heb je jouw klantgegevens altijd en overal in je broekzak. Genereer de snelste route langs je klanten, bekijk vóór je afspraak nog even wat er eerder is afgesproken en spreek direct na je afspraak je bezoekverslag in. Geen gedoe met trage mobiele websites of beperkte functionaliteiten; deze native app is ontworpen om je commerciële processen naadloos te ondersteunen, waar je ook bent.
Op deze pagina vertellen we je meer over onze CRM App. We leggen de verschillende functies uit, wat je eraan hebt en waarom jouw buitendienst niet zonder kan.
De handsfree notities in de CRM applicatie van MyDesk zijn ideaal als je snel een gesprek of idee wil vastleggen. Zeker als je onderweg bent is het vervelend als je er weer een kladblokje bij moet pakken om alles op te schrijven. Met de spraakherkenningstechnologie in de CRM app worden je notities automatisch gegenereerd terwijl je spreekt. Dit bespaart je waardevolle tijd. Daarnaast zorgt het voor:
Kortom, het leven van je vertegenwoordigers wordt een stuk gemakkelijker met handsfree notities in hun CRM app. Jouw verkoopteam werkt efficiënter, nauwkeuriger en beter samen dankzij deze functie.
Met de Google Maps koppeling in de MyDesk CRM app hebben buitendienstmedewerkers altijd een overzicht van klanten in de buurt. Maar, er zijn nog andere voordelen die deze koppeling biedt:
Met de Google Maps koppeling in MyDesk, werk je efficiënter, plan je slimmer en haal je meer uit elke werkdag.
Met de CRM app van MyDesk wordt het beheren van klantrelaties eenvoudiger en efficiënter, waardoor je meer tijd hebt om je te focussen op wat echt belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf.
Voor jezelf uitvinden hoe onze CRM applicatie jou helpt om je klantbeheer te verbeteren? Of hoe je efficiëntere routes langs jouw wachtende klanten kan rijden? Plan een kennismaking en we vertellen je graag hoe de app in zijn werkt gaat. Houdt kostbare tijd over, benut meer verkoopkansen en ervaar hoe eenvoud en efficiënt je jouw klantinformatie onderweg kan beheren.
Met de Routeplanner van MyDesk CRM kunnen accountmanagers hun klantbezoeken optimaal plannen en hun drukke agenda’s efficiënt beheren. Enkele belangrijke voordelen zijn:
Met de MyDesk Routeplanner verandert elke werkdag van chaos naar controle, waardoor je efficiënter kunt werken en je iedere dag lekker onderweg bent naar je volgende afspraak.
Via het overzichtelijke CRM Dashboard in de MyDesk CRM-applicatie hebben vertegenwoordigers de benodigde klantinformatie altijd binnen drie klikken beschikbaar. Zo makkelijk en snel, dat iedereen ermee kan werken en frustratie wordt voorkomen. Hierdoor kun je vertegenwoordigers zich optimaal voorbereiden op afspraken en efficiënt hun taken beheren. Het dashboard biedt:
Met het MyDesk CRM Dashboard in de app ben je altijd goed voorbereid, werk je efficiënter en verbeter je de klantrelaties door een snelle en gerichte opvolging.
Met de MyDesk CRM app vergeten je verkopers nooit meer belangrijke informatie. Direct na een afspraak beantwoorden ze vier korte vragen in de app, zodat ze geen details vergeten. Deze antwoorden worden automatisch opgeslagen en doorgestuurd naar de binnendienst. Hierdoor weten de verkopers op kantoor meteen wat er moet gebeuren en kunnen ze waar nodig feedback geven. Hiermee wordt de samenwerking tussen de binnen- en buitendienst aanzienlijk verbeterd.
Handige Functies:
Kortom, met de MyDesk CRM app ronden je verkopers hun afspraken moeiteloos af, wat resulteert in efficiëntere processen en betere samenwerking binnen je team.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
Met meer dan 10 jaar ervaring met CRM-software, weten wij als geen ander wat er bij een CRM-implementatie komt kijken. De kwaliteit van de software is natuurlijk ontzettend belangrijk. Maar het gaat verder dan dat. Er moet draagvlak zijn bij jouw verkopers, want zij moeten de CRM applicatie uiteindelijk gaan gebruiken. Wij zorgen ervoor dat jouw verkopers zien wat het gebruik van een mobiel CRM hen oplevert.
We beginnen met een praktische training voor jouw verkoopteam, waarin jouw verkopers stap voor stap leren MyDesk te gebruiken. Zo hoef je niet alles zelf uit te leggen. Vervolgens komen we regelmatig langs om de voortgang te bespreken en waar nodig advies en persoonlijke begeleiding te geven. Want het persoonlijke aspect; dat vinden we super belangrijk.
Iedere ochtend krijg je via de mail een dagrapport. Het rapport verschijnt elke ochtend automatisch in jouw inbox. In het dagrapport worden de gesprekverslagen van de dag ervoor samengevat. Op basis van deze informatie kan jij de vertegenwoordigers aansturen en waar nodig bijsturen.
Wekelijks ontvang je een overzicht van alle actuele klantkansen van elke vertegenwoordiger. Op basis van dit rapport kun je zien hoe jouw vertegenwoordigers het doen. En je ziet welke opdrachten binnenkort waarschijnlijk gaan vallen.
Heb je zaken waarvan je dagelijks, wekelijks of maandelijks een rapportage wilt? Dan kunnen we dat heel gemakkelijk voor je regelen. De inhoud van de rapportage bepaal je zelf en kun je op ieder gewenst tijdstip opvragen. Om maar een voorbeeld te geven: via Power BI kunt je met één klik een visueel overzicht openen met daarin alle omzetcijfers. Fijn voor jouw overzicht, en handig als je de cijfers moet presenteren.
Je downloadt de app als als Apple gebruiker via de App Store en als Android gebruiker via de Google Play Store. Eerst 30 dagen proberen? Vraag dan hier een gratis proefaccount aan.
Zoals gezegd, biedt de CRM applicatie je de mogelijkheid om snel en eenvoudig bezoekverslagen in te spreken, verkoopkansen aan te maken en notities op te stellen. Maar naast de applicatie voor smartphone, biedt de MyDesk ook een uitgebreide desktop versie met alle functionaliteiten die je nodig hebt om succesvol met een CRM aan de slag te gaan. Van automatische salesrapportages tot klantmanagement functie. En van sales pijplijn tot naadloze koppelingen met andere software. Hier lees je alles over de functionaliteiten van MyDesk.