Waarom kiezen voor een Nederlands CRM systeem?

Kiezen voor een Nederlands CRM-systeem brengt heel wat voordelen met zich mee. MyDesk is een gebruiksvriendelijk CRM systeem uit eigen land. Wij bieden een unieke combinatie van lokale ondersteuning, dataveiligheid en gebruiksgemak, ideaal voor kleine en MKB-bedrijven. Wij gaan samen met jou een groeitraject aan waarbij we jouw commercieel proces naar een hoger niveau tillen door CRM er op de juiste manier op aan te sluiten.

Bekijk de video hiernaast om alvast een kort te kunnen zien hoe MyDesk werkt.

Eenvoudig in gebruik
Altijd zicht op je cijfers
Overzichtelijke rapportages
CRM app voor onderweg
Geïntegreerde routeplanner
Bezoekverslag inspreken

Voordelen van een Nederlands CRM

Het kiezen van een juist CRM systeem kan lastig zijn, vooral voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB). Waar grote internationale systemen al snel complex en duur worden, biedt een Nederlands CRM tal van voordelen. Van lokale ondersteuning en veilige data-opslag tot een gebruiksvriendelijke interface en persoonlijke begeleiding, Een CRM systeem uit Nederland is ontworpen om perfect aan te sluiten bij de behoeften van Nederlandse MKB-bedrijven. We leggen hier verder uit waarom een Nederlands CRM systeem, zoals MyDesk, de betere keuze is voor jouw onderneming.

CRM volledig in je eigen taal

  • Gebruiksvriendelijk voor Nederlandse bedrijven: alle functies, interfaces en ondersteuning zijn volledig afgestemd op de Nederlandse taal en zakelijke cultuur. Hierdoor is het gebruik intuïtief en verloopt de communicatie gestroomlijnd.
  • Ondersteuning van Nederlandse CRM consultants: je hoeft je bij MyDesk geen zorgen te maken dat je een externe partij moet inhuren voor ondersteuning. Of dat je dagen moet wachten voor een reactie op jouw vraag. Onze Nederlandse experts staan dagelijks voor je klaar, begrijpen de software tot in detail en hebben kennis van jouw specifieke uitdagingen. Zo krijg je snellere en gespecialiseerde ondersteuning, zodat CRM een succes wordt in jouw organisatie.
  • Betere aansluiting voor MKB-bedrijven: de oplossing van MyDesk is specifiek ontwikkeld om aan de behoeften van kleine en middelgrote Nederlandse ondernemingen te voldoen. We bieden een flexibele en schaalbare aanpak, zodat het CRM meegroeit met jouw mensen, doelen en organisatie. Zo start je niet direct met een groot, complex systeem waar je betaald voor functionaliteiten die je niet nodig hebt.

Veilig opgeslagen data

  • Sterk beveiligde dataopslag in Nederland: de data wordt opgeslagen in Nederlandse datacenters. Zo weet je zeker dat jouw data veilig is en de opslag voldoet aan Europese normen. Het zorgt ervoor dat jouw data beter beschermd is tegen cybercriminelen en dat de wet- en regelgeving rond data opslag en verwerking wordt nageleefd.
  • Volledig AVG-proof en dagelijks back-ups: onze CRM-oplossing voldoet volledig aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dat houdt in dat alle persoonsgegevens zorgvuldig worden behandeld en beveiligd volgens de Europese normen. We maken dagelijks back-ups, waardoor jouw bedrijf verzekerd is van data-integriteit en beschikbaarheid mocht er een incident of calamiteit plaatsvinden.
  • Data in eigen land: als MKB-bedrijf is het prettig om te weten dat jouw data binnen Nederland blijft en voldoet aan lokale regelgeving. Het biedt je meer juridische zekerheid en meer transparantie en controle over waar de gegevens worden opgeslagen en wie er toegang heeft. Deze garanties zijn niet altijd vanzelfsprekend bij grote internationale aanbieders.

Nederlandse support

  • Support in eigen taal: toch wel zo prettig, ondersteuning volledig in het Nederlands. De experts van MyDesk begrijpen de specifieke behoeften en uitdagingen van Nederlandse bedrijven en kunnen jou daarom beter te woord staan.
  • Snelle en effectieve probleemoplossing: door lokale aanwezigheid en expertise kunnen we snel en effectief reageren op eventuele problemen. Dit betekent minder downtime (van bijvoorbeeld servers) en een snellere doorlooptijd voor het oplossen van technische problemen. Hierdoor kan jouw bedrijf continu en zonder onderbrekingen blijven opereren.
  • Persoonlijk contact: als klein, of middelgroot bedrijf, profiteer je enorm van directe en persoonlijke ondersteuning, zonder dat je door complexe (communicatie)structuren van grote bedrijven hoeft te navigeren. Je kan direct contact opnemen met onze experts, die persoonlijk aan jou zijn toegewezen. Zo weet je met wie je praat en wordt je snel geholpen door iemand die betrokken is bij jouw bedrijf.

Wat MyDesk jouw biedt als Nederlandse CRM-partner

MyDesk is een echte Nederlandse CRM-partner gevestigd in Nijmegen. Met meer dan 10 jaar ervaring met software, weten wij hoe belangrijk een goede CRM-implementatie is. Dat start bij het meedenken in hoe het systeem binnen jouw commercieel proces kan passen. Vervolgens sluiten en we een super gebruiksvriendelijk systeem aan, waar iedereen mee kan werken. Vanwege onze lokale aanwezigheid bieden we trainingen, support en strategische sessies op locatie. Zo hoef je nooit met een externe partij aan de slag en krijgt iedereen binnen jouw bedrijf die aandacht die nodig is.

Strategisch partnerschap

Wij gaan proactief met jou aan de slag om ervoor te zorgen dat het CRM systeem optimaal geïntegreerd wordt jouw bedrijfsprocessen. Zo zorgen wij voor:

  • Kennisoverdracht over CRM en sales- en marketingprocessen
  • Begeleiding bij het vaststellen en aanscherpen van doelstellingen
  • Ondersteuning bij het inrichten van processen en werkwijzen
  • Schaling van technische oplossingen

Voordelen voor MKB-bedrijven: In tegenstelling tot grote spelers, waar maatwerk vaak ingewikkeld en duur is, biedt MyDesk een flexibele en schaalbare oplossing die meegroeit met je bedrijf.

Lees hier hoe wij als strategisch partner te werk gaan.

Draagvlak creëren binnen iedere afdeling

Iedereen, die ook maar een beetje te maken krijgt met CRM, wordt door ons betrokken in het proces. En dan bedoelen we ook echt alle afdelingen binnen je bedrijf; van de marketeer tot de klantenservice, binnendienst tot de buitendienst en natuurlijk het management. Hierdoor zorgen wij ervoor dat iedereen goed gebruik kan maken van het CRM systeem, begrijpt waar het voor dient en dat er draagvlak ontstaat binnen jouw organisatie.

Speciaal voor het MKB

MyDesk is specifiek ontworpen voor het MKB in Nederland. Onze aanpak is gericht op het ondersteunen van alle medewerkers, ongeacht de grootte van je organisatie. Onze oplossingen zijn afgestemd op de specifieke behoeften van jouw kleine, of middelgrote onderneming. Wij begrijpen dat je als MKB-bedrijf behoefte hebt aan een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en betaalbaar systeem die je snel kan implementeren. Daarom krijg je bij ons:

  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Flexibiliteit en schaalbaarheid
  • Lage kosten
  • Nederlandse expertise en ondersteuning
  • Snelle implementatie

Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken

Jeroen-Doornbosch-Referentie
Jeroen Doornbosch
Directeur Projectvloeren Nederland