Volg een CRM training met je team en behaal maximaal verkoopsucces met MyDesk CRM
Snel aan de slag; dat is wat je wilt als je MyDesk hebt aangeschaft. We komen na de start van de samenwerking daarom direct bij je langs voor de eerste CRM gebruikerstraining. Je verkopers leren tijdens deze training stap voor stap MyDesk te gebruiken. Wat doe je als er een nieuwe klant is? Hoe voer je klantinformatie in? En nog belangrijker: hoe blijf je via MyDesk op de hoogte van wat er speelt bij de klant? Je verkopers kunnen het na deze training dromen en doen.
Pas als je verkopers écht enthousiast zijn over MyDesk, blijven ze het CRM met plezier gebruiken. Daarom komt jullie vaste contactpersoon periodiek langs voor een persoonlijke werksessie met de verkopers die MyDesk gebruiken. Deze CRM-training bestaat uit de volgende onderdelen:
Tijdens deze werksessie bedenken je binnen- en buitendienst medewerkers samen hoe ze meer omzet en klanttevredenheid kunnen realiseren. Onder begeleiding van hun vaste contactpersoon gaan ze brainstormen, met maximale vrijheid en zonder oordelen. Eindstand? Een rits aan praktische oplossingen voor je commerciële team: