Sales en CRM-trainingen

CRM training en uitleg

Eerste gebruikerstraining

Snel aan de slag met MyDesk CRM

Sales training

Enthousiast en effectief gebruik MyDesk

Periodieke training met persoonlijke begeleiding

Crm training op locatie

Optimalisatie verkoopprocessen

Training voor meer omzet en overzicht

Eerste gebruikerstraining

Snel aan de slag; dat is wat je wilt als je MyDesk hebt aangeschaft. We komen na de start van de samenwerking daarom direct bij je langs voor de eerste CRM gebruikerstraining. Je verkopers leren tijdens deze training stap voor stap MyDesk te gebruiken. Wat doe je als er een nieuwe klant is? Hoe voer je klantinformatie in? En nog belangrijker: hoe blijf je via MyDesk op de hoogte van wat er speelt bij de klant? Je verkopers kunnen het na deze training dromen en doen.

  • Direct aan de slag
  • Vast contactpersoon vanaf de eerste CRM-training
  • Geen moeilijke vragen vanuit je team voor jou als manager

Training enthousiast en effectief gebruik MyDesk

Pas als je verkopers écht enthousiast zijn over MyDesk, blijven ze het CRM met plezier gebruiken. Daarom komt jullie vaste contactpersoon periodiek langs voor een persoonlijke werksessie met de verkopers die MyDesk gebruiken. Deze CRM-training bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Evaluatiemoment
  • Direct in het CRM aan de slag met de verbeterpunten uit de evaluatie
  • Antwoord op alle vragen van het salesteam
  • Persoonlijke begeleiding voor de verkopers met minder software-affiniteit
  • Praktische tips voor enthousiast gebruik van MyDesk

Training optimalisatie verkoopprocessen

Tijdens deze werksessie bedenken je binnen- en buitendienst medewerkers samen hoe ze meer omzet en klanttevredenheid kunnen realiseren. Onder begeleiding van hun vaste contactpersoon gaan ze brainstormen, met maximale vrijheid en zonder oordelen. Eindstand? Een rits aan praktische oplossingen voor je commerciële team:

  • Je vertegenwoordigers weten beter hoe ze leads moeten benaderen
  • Je binnendienst medewerkers signaleren sneller verkoopkansen
  • Je salesteam krijgt tips voor optimaal relatiebeheer en aftersales
  • Je binnen- en buitendienst collega’s werken beter samen