Na een bedrijfsafspraak beseffen dat je nog een heel verslag moet uittypen; er is niets vervelender. Met MyDesk CRM hoef je geen onnodige administratieve taken meer uit te voeren. Je hebt in een handomdraai je bezoekverslag ingesproken en opgeslagen. Direct na je afspraak geef je in de bezoekverslag app antwoord op de 4 belangrijkste vragen. Dit kost je nog geen drie minuten en levert je het volgende op:
Geef je leiding aan een team verkopers en denk je eraan een bezoekverslag app aan te schaffen? Dan kan dat vooral bij de oudere verkopers nogal eens voor weerstand zorgen. Iets wat onbekend is, is vaak eng. Bij MyDesk hebben we dit al vaak meegemaakt. Met meer dan 10 jaar ervaring in CRM, weten we als geen ander hoe we deze weerstand bij je verkopers kunnen wegnemen.
We starten met een praktische training voor jouw verkoopteam, waarin je verkopers stap voor stap leren MyDesk CRM te gebruiken. Zo hoef je niet alles zelf uit te leggen. In de periode daarna komen we regelmatig langs om de voortgang te bespreken en persoonlijke begeleiding te geven waar dat nodig is. Want het persoonlijke aspect; daar hechten we veel waarde aan.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
In de MyDesk kun je heel gemakkelijk je gespreksverslag inspreken. Handig, want zo kun je jouw gespreksverslag meteen na de afspraak op je smartphone vastleggen. Bijvoorbeeld in de auto onderweg naar kantoor. Of op weg naar huis. Kortom: op een moment dat je toch niets beters te doen hebt. Zo hoef je nooit meer een lang gespreksverslag uit te typen.
Moet je eerst naar kantoor of huis rijden voor? Dan is de kans groot dat je onderweg terug belangrijke informatie alweer vergeten bent. Met de bezoekverslag app heb je hier geen last meer van, omdat je alles meteen vastlegt. Zo loop je geen verkoopkans meer mis omdat je belangrijke klantinformatie vergeten bent.
Wat is er vervelender dan aan al je collega’s van de binnendienst uitzonderlijk vertellen hoe je bezoekafspraak ging? Nee, niets. Na het invoeren van het gespreksverslag op de bezoekverslag app, weten je collega’s van de binnendienst meteen wat er besproken is en of er iets van ze verwacht wordt. Offerte opmaken? Dan ligt die al klaar voordat je terug op kantoor bent. Het samenspel met je collega’s van de binnendienst is op deze manier veel makkelijker.
In de bezoekrapportage app plan je na de afspraak direct een nieuw contactmoment in. Of dit een fysieke afspraak of een belafspraak is, dat is aan jou. Maar je weet in ieder geval dat je je klant nooit meer vergeet.
Je downloadt de app als Android gebruiker via de Google Play Store of als Apple gebruiker via de App Store. Vraag eerst voor 30 dagen een gratis proefaccount. Bevalt de app? Dan kun je daarna verder.
Naast een bezoekverslag functie, biedt MyDesk CRM onder andere een routeplanner, klantmanagement functie, pijplijn management, automatische salesrapportages en koppelingen met Outlook, marketingtools en eventueel je ERP-systeem. Hier lees je meer over de functionaliteiten van MyDesk.