Structureel meer omzet uit je klantenbestand
Je bent op zoek naar een CRM voor MKB. Dat heeft een reden: de projecten op de korte termijn zorgen er steeds weer voor dat de doelen voor de lange termijn naar de achtergrond verdwijnen. Dat frustreert. Je wilt niet alleen snelle opdrachten, maar ook relaties opbouwen met klanten zodat je hier structureel meer omzet uit kan halen. Met MyDesk CRM houd je controle over je doelstellingen voor de korte- én lange termijn. Ons eenvoudige CRM systeem geeft je:
Binnen een MKB-bedrijf zijn werknemers altijd nauw betrokken bij het wel en wee van de organisatie. Dat is een mooi gegeven. Maar het betekent ook dat veel werknemers hun mening klaar hebben als je met iets nieuws op de proppen komt zoals een CRM.
Bij MyDesk weten we dat met meer dan 10 jaar CRM-ervaring als geen ander. Daarom zorgen we ervoor dat je medewerkers, en je verkopers in het bijzonder, zo snel mogelijk enthousiast worden over het CRM systeem dat ze gaan gebruiken. Op deze manier verloopt de implementatie vloeiend en geruisloos.
Hoe we dat doen? We beginnen met een praktische training op locatie, waarin we met de gebruikers stap voor stap door het systeem lopen. Vervolgens komen we periodiek langs om persoonlijke begeleiding te geven. Dat doen we met een flinke dosis passie, enthousiasme en persoonlijke aandacht. Want persoonlijke aandacht; dat vinden we bij MyDesk ontzettend belangrijk.
Als directeur van een bedrijf van bescheiden omvang heb ik zelf de grootste functie in de sales. Samen met mijn rechterhand. We maken 100% gebruik van de functies die beschikbaar zijn. Daardoor is het veel leuker om ermee te werken
Veel MKB’ers werken ad hoc. Komt er een opdracht binnen? Dan stort iedereen zich hier voor de volle 100% op. Het is mooi om te zien dat je verkopers van de binnen- en buitendienst met zó veel passie werken. Het zorgt er alleen wel voor dat jullie de lange termijn strategie meer dan eens uit het oog verliezen.
Met een CRM voor MKB houd je grip op de korte- én op de langetermijn doelstellingen. Doordat je in een CRM heel gemakkelijk verkoopkansen kan opslaan en terugvinden, vergeet je nooit meer belangrijke klantinformatie en loop je geen opdrachten meer mis.
Binnen kleine bedrijven is er vaak maar één iemand verantwoordelijk voor de verkoop. Dit zorgt ervoor dat diegene alles zelf moet doen. Hij wordt niet door anderen gewezen op verkoopkansen. Wat hulp in de vorm van een CRM is in dat geval meer dan welkom. Als stok achter de deur. En als stimulans om de verkoopactiviteiten consequent uit te blijven voeren.
Je start al met MyDesk CRM vanaf €26,- per gebruiker per maand. Afhankelijk van het aantal gebruikers en het soort gebruikers, kom je erachter wat de totale maandelijkse investering is. Hier bereken je jouw prijs.
MyDesk CRM is een gebruiksvriendelijk CRM systeem voor op kantoor en onderweg. In dit korte demo filmpje krijg je een goede indruk van hoe MyDesk eruit ziet en hoe het werkt. Bekijk de demo hier.
Bij MyDesk zijn al velen je voorgegaan die ook met CRM aan de slag wilden, maar het vooral niet te complex wilde maken. In onze klantverhalen lees je er meer over.