Op zoek naar relatiebeheer software om je klantrelaties te onderhouden en uit te bouwen? Dan biedt MyDesk CRM de oplossing. Met de klantenbeheer software van MyDesk bouw je structureel aan sterke relaties met je afnemers. Zo krijgen je klanten de aandacht krijgen die ze verdienen en kun jij structureel meer omzet halen uit je klantenbestand. MyDesk biedt je:
Bij MyDesk weten we met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van CRM als geen ander wat er komt kijken bij de implementatie van relatiebeheer software. Daarom zorgen we ervoor dat je salesteam zo snel mogelijk enthousiast wordt over MyDesk en er direct mee aan de gang kan. Zo is de kans op verkoopsucces het grootst.
We beginnen met een praktische training op locatie waarin de gebruikers stap voor stap leren MyDesk te gebruiken om hun klantrelaties te beheren. Vervolgens komen we periodiek langs om persoonlijke begeleiding te geven en staan we altijd voor je klaar wanneer je vragen hebt. Zo heb je altijd een partner aan je zijde die jou en je salesteam stimuleert maximaal verkoopsucces te behalen.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
De voordelen van relatiebeheer software zitten in meerdere aspecten. Zo vormen de automatische contactherinneringen en bezoeksuggesties het perfecte geheugensteuntje om klanten en prospects niet te vergeten. Verkopen en relaties beheren blijft mensenwerk. Het is voor je verkopers dus ontzettend fijn dat ze een stok achter de deur hebben die ze helpt klanten voldoende aandacht te geven.
Daarnaast is het met relatiebeheer software mogelijk om je klantenbeheer naar een nóg hoger niveau te brengen. Door informatie in één overzichtelijk systeem op te slaan, krijg je de mogelijkheid om per klant te documenteren wat communicatievoorkeuren zijn, waar verkoopkansen liggen en wat je eerder met elkaar hebt afgesproken in een bezoekverslag. Zo krijg je handvatten om beter met je klanten te communiceren en om op het juiste moment verkoopkansen te benutte
Veel salesteams leven van order naar order. Het contact met relaties wordt pas opgepakt wanneer klanten een vraag hebben of aankoop willen doen. Het contact is reactief. En dat is een gemiste kans. Want met een dergelijke manier van werken is de kans groot dat je klant op een zeker moment voor de concurrent kiest die wél de gewenste aandacht schenkt en regelmatig contact opneemt.
Door met behulp van klantenbeheer software consequent contact te onderhouden met je klant, ben je sneller in staat om verkoopkansen op te merken en te benutten. Daarnaast zorgt een pro-actieve houding richting je relaties voor meer klanttevredenheid en houd je met relatiebeheer software zicht op je verkooppijplijn. Zo ben je nooit te laat wanneer een verkoopkans zich voordoet. En krijgt de klant een glimlach op zijn gezicht wanneer je op precies het juiste moment belt.
Dat kan zeker. Je hebt bij ons de mogelijkheid MyDesk eerst 30 dagen gratis te testen voordat je een definitieve keuze maakt. Na deze 30 dagen zit je nergens aan vast.