Een proactief salesteam helpt jou bij het ontwikkelen van duurzame, langdurige relaties met jouw potentiële klant. In dit blog leggen we uit hoe je zo'n proactief salesteam kan opzetten.
Buyer Persona's;
Wat zijn het, hoe stel ik ze op en waarom helpt dit mij met gerichtere verkoop? Allemaal vragen die wij in dit blog voor je zullen beantwoorden.
Ideale klantprofielen helpen jouw organisatie focus aan te brengen in jullie sales- en marketingactiviteiten. Wij vertellen je graag hoe en waarom, mét praktische voorbeelden!
Eén van de grootste uitdagingen rondom CRM; je collega's er ook mee aan de slag krijgen! In dit blog geven we je enkele tips om je team te betrekken bij en motiveren voor CRM
Starten met (een nieuw) CRM? Vergeet niet na te denken over het migreren van je klantgegevens! Deze blog geeft je praktische tips over deze datamigratie.
Mocht je op het punt staan om met een CRM-systeem te gaan werken, of het overwegen. Dan vertellen we je in dit artikel hoe je de CRM-implementatie het beste aan kan pakken en waar je op voorhand op moet letten.
Een CRM-systeem is niet alleen een fijne tool voor relatiebeheer. Je kan het ook gebruiken om die informatie om te zetten in een 360-graden klantbeeld. Lees in dit blog hoe je dat doet!
Een 'CRM in Excel' is niet meer cool binnen het MKB. Lees in dit blog waarom het tijd wordt om afscheid te nemen van je 'CRM in Excel' en te starten met een echt CRM-systeem.
Al die klanten: hoe goed kennen jullie ze? Waar je voor je gevoel eerst al je klanten goed kende, is dat door het uitgebreide klantenbestand al een tijdje niet...
Een aanzienlijk deel van de klanten van MyDesk maakt succesvol gebruik van de koppeling tussen MyDesk CRM en het ERP systeem dat zij zelf gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan een ERP-systeem zoals Business Central. Deze koppeling heeft een aantal voordelen die het werk voor de vertegenwoordiger, de binnendienst en de manager een stuk gemakkelijker maken:
Nieuws! Salesflow gaat vanaf vandaag, 29 juli, verder onder de naam MyDesk! Salesflow heeft zich de laatste jaren dusdanig ontwikkeld op het vlak van CRM, dat het tijd is...
Klantdata verzamelen en verrijken; niet bepaald de leukste taak die je als commercieel professional hebt. Want welke gegevens van je klant heb je precies nodig om goed te kunnen...