Dé CRM oplossing voor Flex- en schoonmaakbedrijven
Ben je verantwoordelijk voor een salesteam binnen een flex- of schoonmaakorganisatie? En ben je op zoek naar CRM software om de verkoopwerkzaamheden goed in te richten? Dan biedt MyDesk je een gebruiksvriendelijke CRM oplossing waarmee je salesactiviteiten gemakkelijk bijhoudt en verkoopresultaten direct inzichtelijk maakt. Zo mist je verkoper nooit meer een verkoopkans en houd je als manager het zicht op de cijfers.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van CRM software, weten wij als geen ander wat er bij een CRM-implementatie komt kijken. De kwaliteit van de software is erg belangrijk. Maar daar blijft het niet bij. Er moet draagvlak zijn bij je verkoopteam. Zij gaan het CRM immers actief gebruiken.
Na de start van de samenwerking beginnen we daarom met een praktische training voor je verkoopteam, waarin iedereen stap voor stap leert MyDesk te gebruiken. Zo hoef je niet alles zelf uit te leggen. Vervolgens komen we regelmatig langs om de voortgang te bespreken en waar nodig advies en persoonlijke begeleiding te geven. Want het persoonlijke aspect; dat vinden we ontzettend belangrijk.
MyDesk is partner van Nocore; de Nederlandse marktleider op het gebied van ERP-software in de Flex- en Schoonmaakbranche. Door de geïntegreerde koppeling tussen de software van Nocore en MyDesk, profiteer je als klant van Nocore direct van alle voordelen die MyDesk biedt: