Grip op je cijfers met MyDesk CRM

Heb je als groothandel een groot assortiment, veel klanten en een buitendienst die vaak onderweg is? Dan is het zonder slimme software lastig om grip te krijgen op je verkoopcijfers. MyDesk CRM voor Groothandels biedt je de oplossing:

  • Automatisch gegenereerde salesrapportages voor meer grip op je omzet en afzet
  • Altijd zicht op de omzet en de omzetprognose per klant
  • Zie in één oogopslag welke producten de klant niet of weinig afneemt
  • Meldingen over klanten en productgroepen die meer aandacht nodig hebben
Eenvoudig in gebruik
Altijd zicht op je cijfers
Overzichtelijke rapportages
CRM app voor onderweg
Geïntegreerde routeplanner
Bezoekverslag inspreken

”Sinds we met MyDesk CRM werken, krijgen onze klanten op tijd de aandacht die ze nodig hebben. Door de ingestelde bezoekfrequenties zien we precies welke klant er op welk moment bezocht moet worden. Onze vertegenwoordigers vinden het handig dat ze een melding krijgen op het moment dat er een klant is die aandacht nodig heeft. In ons geval zijn dit de schoonheidssalons.

Via MyDesk kan je snel een bezoek plannen en door de koppeling met Outlook staat deze direct in je agenda. Na het bezoek aan de salon kunnen we binnen een paar minuten alle belangrijke zaken die besproken zijn vastleggen. Het Power BI Dashboard zorgt ervoor dat zowel de directie als de saloncoaches een duidelijk en gevisualiseerd beeld krijgen van de omzet en CRM gerelateerde zaken. Dit verhoogt de betrokkenheid en zorgt voor een goede samenwerking tussen de vertegenwoordigers en het management.”

Decaar
Decaar
Groothandel in schoonheidsproducten
Veelgestelde vragen