Waarom MyDesk CRM voor mijn schoonmaak-/ flexbedrijf?

  • Bezoekfrequenties: Krijg een melding en contacteer bestaande relaties en prospects d.m.v. een vaste frequentie.  Hierdoor verliest het salesteam klanten en prospects nooit uit het oog.
  • Eenvoudig en snel: Houdt het traject van prospect naar tevreden klant perfect bij in één overzichtelijke omgeving, zonder dat hier veel administratief werk tegenover staat.
  • Verkoopkansen: Krijg meldingen als je een kans bij een prospect of klant moet opvolgen.
  • Inzicht: Zie direct welke deals er gaan vallen, wat er is besproken en in hoeverre het salesteam op schema loopt voor het behalen van de doelstellingen. Daarnaast heb je met één klik heldere visuele rapportages van de actuele omzetcijfers. Op deze manier houdt je zicht op het salesproces, kan je snel bijsturen en kan je eindelijk beslissingen nemen op basis van cijfers.
Eenvoudig in het gebruik
Altijd zicht op je cijfers
Overzichtelijke rapportages
CRM app voor onderweg
Geïntegreerde routeplanner
Bezoekverslag inspreken
Schoonmaak-CRM-software

Samenwerking Nocore & MyDesk

Nocore Group biedt aan meer dan 900 bedrijven uit de schoonmaak- en flexbranche een volledig geïntegreerde software oplossing (ERP). De software automatiseert operationele en financiële processen, zodat gebruikers hun bedrijfsprocessen efficiënter en gemakkelijker kunnen inrichten. Binnen de flex- en schoonmaakbranche mag Nocore zich rekenen tot één van de marktleiders als het gaat om ERP software.

Als aanvulling op de ERP-software biedt Nocore aan haar klanten de CRM software van MyDesk aan. Door de volledig geïntegreerde koppeling profiteren Nocore klanten van alle gemakken die MyDesk CRM te bieden heeft: van automatische reminder aan contactmomenten tot geïntegreerde routeplanner. En van heldere verkooprapportages tot het inspreken van een bezoekverslag. Zo worden ook de commerciële processen van de klanten van Nocore verder geautomatiseerd.