Eenvoudig CRM systeem voor verkoper én manager.
Met MyDesk CRM behaal je maximaal resultaat met minimale inspanning. Zo zorg je ervoor dat je verkopers het CRM met plezier gaan gebruiken. Kies je voor MyDesk? Dan kies je voor een eenvoudig CRM systeem waarin:
Met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van verkoopsoftware, weten we als geen ander welke uitdagingen er komen kijken bij de implementatie en het gebruik van CRM. De kwaliteit van de software is natuurlijk belangrijk, maar je wilt daarnaast ook de juiste begeleiding om de implementatie tot een succes te maken.
Persoonlijke begeleiding is volgens ons de sleutel tot succes in het CRM proces. Na de start van de samenwerking beginnen we daarom met een praktische training voor je verkoopteam, waarin je verkopers stap voor stap leren MyDesk te gebruiken. Vervolgens komen we periodiek bij je langs om de voortgang te bespreken en persoonlijke begeleiding te geven. Zo wordt het gebruik van het CRM systeem nóg eenvoudiger voor jou en je verkopers.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken.
Veel verkopers hebben een hekel aan administratieve rompslomp. MyDesk CRM maakt het voor je vertegenwoordigers mogelijk om binnen 2 minuten een bezoekverslag compleet te maken. Direct na de afspraak spreekt de vertegenwoordiger op zijn CRM app het bezoekverslag in. De gemaakte afspraken komen hierna meteen bij de binnendienst en de manager terecht, zodat iedereen op de hoogte is van wat er is afgesproken en wat er moet gebeuren. En de vertegenwoordiger zelf? Die krijgt na verloop van tijd een automatische herinnering dat hij weer contact moet opnemen met zijn klant. Zo heeft hij altijd een geheugensteuntje, blijft hij de klant genoeg aandacht geven en mist hij nooit meer een verkoopkans.
In MyDesk heb je als manager real-time zicht op je verkoopcijfers. Zo zie je of jullie op schema liggen voor het behalen van de doelstellingen. En weet je waar je gedurende de maand moet bijsturen. Daarnaast draai je met één klik op de knop je verkooprapportages. Zo maak je van je CRM data hapklare visuele presentaties waarop je als manager gedegen strategische beslissingen kunt nemen. Zonder dat je onnodig veel tijd kwijt bent bij het maken van de rapportages. En mét de zekerheid dat je keuzes maakt op basis van de juiste cijfers.
In MyDesk vragen wij van de gebruiker alleen de minimale inspanning. Wilt je dit zien hoe dit voor jou werkt? Bekijk dan de demo.
In een simpel CRM systeem moeten gebruikers snel de juiste klantinformatie kunnen vinden en gemakkelijk klantgegevens- en notities kunnen achterlaten. Wanneer dit het geval is, merken gebruikers direct dat het CRM ze wat oplever, zonder dat ze hier veel moeite voor hoeven te doen. Op deze manier vergroot je de kans op succesvol gebruik van het systeem.
Je start al met MyDesk CRM vanaf €26,- per gebruiker per maand. Afhankelijk van het aantal gebruikers en het soort gebruikers, kom je erachter wat de totale maandelijkse investering is. Hier bereken je jouw prijs.
Bij MyDesk zijn al velen je voorgegaan die ook met CRM aan de slag wilden, maar het vooral niet te complex wilde maken. In onze klantverhalen lees je er meer over.