Ervaar de voordelen van een gebruiksvriendelijk CRM systeem uit eigen land.
Als CRM aanbieder uit Nijmegen met meer dan 10 jaar aan software ervaring, weten we als geen ander hoe we een CRM implementatie bij jouw bedrijf tot een succes maken. Het begint bij draagvlak vanuit je commerciële team. Zij moeten het CRM immers actief gaan gebruiken. Door te kiezen voor een Nederlands CRM met begeleiding en support in eigen taal, zorg je ervoor dat jullie sneller en gemakkelijker aan de slag kunnen met het CRM systeem.
Die eerste periode is cruciaal. We beginnen dan ook met een praktische training waarin je commerciële team stap voor stap leert het CRM te gebruiken. Daarna komen we regelmatig langs om begeleiding te bieden en met jou als manager de doelen aan te scherpen, de werkwijze te optimaliseren en ervoor te zorgen dat de techniek overal goed blijft ondersteunen. Daarnaast zorgen we ervoor dat jullie de mensen kunnen blijven begeleiden om goed en op de juiste manier met CRM te werken. In het Nederlands gaat dat zowel voor je team als voor jezelf net een stuk gemakkelijker.
Het voordeel van de MyDesk ten opzichte van een ander CRM systeem is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
Wanneer je kiest voor een CRM partner, is veiligheid van je data één van de belangrijkste overwegingen. MyDesk CRM is een volledig Nederlandse organisatie die de veiligheid van je data garandeert. Onze software is sterk beveiligd, draait in de cloud en is AVG proof voor gebruikers. Dagelijks worden er back-ups gemaakt van de data die je vastlegt in je CRM systeem. Zo borg je niet alleen de veiligheid, maar ook de continuïteit van je onderneming.
Wanneer je een Nederlands CRM gebruikt, kun je rekenen op support uit eigen land en hulp in eigen taal. Het voordeel van MyDesk CRM is dat er altijd iemand uit Nederland voor je klaarstaat om je te helpen met je vragen. Bij buitenlandse CRM aanbieders loop je snel tegen het probleem aan dat de support uitsluitend in het Engels is. Vooral wanneer het gaat om complexere vraagstukken, kan dit voor je gebruikers lastig zijn.