Algam Benelux

Voordat we met MyDesk werkten, maakten we de dagrapportages in Excel. Dat was niet handig, omdat Excel in de basis geen database programma is. We moesten dus op zoek naar een applicatie waarbij we op een eenvoudige wijze dagrapportages konden maken. Deze applicatie vonden we in MyDesk, Sinds we met MyDesk werken, kan iedereen binnen ons bedrijf snel en gemakkelijk via PC, iPad of iPhone zien welke communicatie er heeft plaatsgevonden per klant.

In de beginfase waren er binnen ons bedrijf nog wat mensen die overtuigd moesten worden van MyDesk, maar toen dit uiteindelijk gelukt was waren we snel “up and running”. Vervolgens moesten er nog wat aanpassingen gemaakt worden, maar met die uiteindelijke aanpassingen hebben we nu een programma dat aan onze eisen voldoet. Bovendien is de communicatie met onze contactpersonen erg goed. Er wordt altijd snel gereageerd en ze zijn duidelijk over wat wel en niet mogelijk is.

Dankzij MyDesk hebben we nu een betere en transparantere communicatie en een goed overzicht van onze klanten, waarbij we makkelijk gerichte exports kunnen maken. Een nieuwe werknemer hoeft niet meer per klant een overdracht te krijgen aangezien alle informatie over communicatie met de klant in MyDesk staat. Periodiek importeren we campagnes als verkoopkansen in MyDesk. Op deze manier sturen we op de aandachtspunten die we belangrijk vinden. Daarnaast kunnen we makkelijker monitoren welke campagnes wel en niet succesvol zijn. En tot slot werken we nu met A/B klanten, waardoor er een nóg betere inzicht en focus is op de evolutie per dealer.

Koen Vergoossen – Sales Director


Geplaatst op 2 mei 2022