Décaar

Sinds we met MyDesk CRM werken, krijgen onze klanten op tijd de aandacht die ze nodig hebben. Door de ingestelde bezoekfrequenties zien we precies welke klant er op welk moment bezocht moet worden. Onze vertegenwoordigers vinden het handig dat ze een melding krijgen op het moment dat er een klant is die aandacht nodig heeft. In ons geval zijn dit de schoonheidssalons.

Via MyDesk kan je snel een bezoek plannen en door de koppeling met Outlook staat deze direct in je agenda. Na het bezoek aan de salon kunnen we binnen een paar minuten alle belangrijke zaken die besproken zijn vastleggen. Het Power BI Dashboard zorgt ervoor dat zowel de directie als de saloncoaches een duidelijk en gevisualiseerd beeld krijgen van de omzet en CRM gerelateerde zaken. Dit verhoogt de betrokkenheid en zorgt voor een goede samenwerking tussen de vertegenwoordigers en het management.

We willen in samenwerking met MyDesk mooie stappen gaan zetten met onze commerciële afdeling. De door MyDesk georganiseerde strategische sessie heeft ons mooie en bruikbare inzichten gegeven over de oplossingen die MyDesk heeft om onze organisatie klaar te stomen voor toekomstige uitdagingen.

René Klooster – DECAAR


Geplaatst op 25 augustus 2021