Zuiver Totaalhygiëne BV

Voordat we MyDesk gebruikten, was er bij ons veel miscommunicatie binnen de verschillende afdelingen. We maakten gebruik van een algemeen systeem. Het ene personeelslid vulde alle informatie in die hij op een dag verschafte. En het andere personeelslid vulde helemaal niets in.

Dat moest beter kunnen. Ik ging op zoek naar een systeem met duidelijke kaders, waarin ik dagelijks de regie zou kunnen houden over de communicatie met de mensen uit mijn salesteam. Zo zouden we beter van elkaar weten waar we mee bezig zijn. En wat we met elkaar hebben afgesproken. Niet met het doel om mijn salesteam te controleren, maar om ze beter te kunnen begeleiden.

Sinds we met MyDesk werken, merk ik dat mijn personeel op de buitendienst veel meer het idee heeft dat ze met mij samenwerken, in plaats van dat ze door mij gecontroleerd worden. Ik kan mijn personeel nu veel beter helpen, omdat ik door de informatie in het CRM en de dagelijkse rapportages precies weet wat er speelt. Met behulp van MyDesk hebben we onze interne communicatie dus écht naar een hoger niveau kunnen tillen.

Tommy de Weert – Manager Advies|Techniek