Plinten & Profielen Centrale

Al zo’n vijf jaar werkt onze verkoopafdeling met veel plezier met MyDesk CRM. We zijn in eerste instantie begonnen met een versie waarin veel maatwerk zat, maar toen we eenmaal de nieuwste ontwikkelingen hadden gezien hebben we besloten om over te stappen naar de basisversie waar alle klanten van MyDesk CRM mee werken.

Het fijne aan MyDesk is dat onze vertegenwoordigers hun planning snel en efficiënt kunnen maken. Ze geven aan naar welk rayon of postcodegebied ze die dag gaan en MyDesk vertelt hen welke klanten zich in dat gebied bevinden. We slepen al deze klanten de agenda in en lukt het niet om een klant te bezoeken? Dan plannen we die snel en simpel door middel van het trappelende klanten systeem van MyDesk.

Ook een pluspunt aan MyDesk zijn de verkooprapportages voor het management. Zo zijn we elke dag in één oogopslag op de hoogte van wat onze mensen met de klanten hebben besproken.

Peter Klaasen – Algemeen directeur Plinten en Profielen Centrale


Geplaatst op 12 maart 2019