VelopA BV

Sinds februari 2020 werken wij met MyDesk CRM. Hierdoor hebben wij op elk willekeurig moment en op iedere plek inzicht in welke verkoopkansen openstaan, zodat we deze tijdig op kunnen volgen. We weten en meten nu ook andere belangrijke sales KPI’s, zoals conversie en doorlooptijd. Ook kunnen we met behulp van MyDesk prospects makkelijker registreren en omzetten naar klant. Dit helpt ons enorm bij het ontwikkelen van een meer performance gestuurde sales organisatie.

Daarnaast helpt MyDesk ons inzicht te verschaffen in de toekomstige orderintake, al blijft het natuurlijk mensenwerk om de juiste slagingskans en close date in te vullen. Het vergt een nieuwe manier van werken, maar met het CRM systeem als belangrijkste hulpmiddel merk je dat je echt stappen maakt. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk prestaties vergelijken met voorgaande periodes en/of ten opzichte van collega’s. Van een beetje competitie word je ten slotte alleen maar beter, toch?

Rob Koster – Sales Director – VelopA


Geplaatst op 23 mei 2021