Een sales tool die je overzicht geeft

Het klinkt je als manager waarschijnlijk bekend in de oren: je verkopers zijn de hele dag op pad. Doordat ze hun agenda niet hebben ingevuld, heb je geen idee waar ze zijn. Je hoort amper iets van ze en aan het einde van de dag blijkt ook nog eens dat een collega een belafspraak vergeten is. Dat zorgt voor frustratie.

De MyDesk CRM biedt in deze situaties uitkomst. Met de handige sales tool heb je inzicht in het verkoopproces, openstaande offertes en de klanten in de pijplijn. Bovendien heb je real-time inzicht in de cijfers en prestaties van je verkopers. Zo kom je niet meer voor verrassingen te staan.

Het voordeel van MyDesk voor ons is dat we per klant goed in kaart hebben wat er zich afspeelt. En welke verkoopkansen er bij die klant ontstaan. Dit kunnen de verkopers direct invullen. Zo houd je het overzichtelijk en vergeet je minder snel dingen

Jeroen Doornbosch
Directeur Projectvloeren Nederland