Voor managers:

  • Zie real-time wat de gerealiseerde omzet is ten opzichte van de geprognotiseerde omzet
  • Altijd zicht op welke klanten al te lang niets meer van jullie gehoord hebben
  • Zie direct welke producten en productgroepen te weinig verkocht worden
  • Houd zicht op welke klanten achterlopen qua ordergrootte en orderfrequentie
  • Monitor de prestaties van de binnen- en de buitendienst
  • Ontvang iedere ochtend het dagrapport met een verslag van contactmomenten, gemaakte afspraken en aangemaakte verkoopkansen
  • Weet welke omzet op welk moment wordt binnengehaald met behulp van de verkooppijplijn
  • Geïntegreerde koppeling met je ERP, Google Maps en Outlook
  • Start al vanaf €24,- per gebruiker per maand
sales trainingen

Voor commerciële teams:

  • Automatische reminder wanneer een klant langer wacht dan de ingestelde contactfrequentie
  • Kant-en-klare rapportages van de producten die je moet aanprijzen bij de klant op basis van historische verkoopdata
  • Actuele cijfers over de verkoopresultaten per klant
  • De mogelijkheid om een bezoekverslag onderweg in te spreken op de CRM app
  • Eén centrale plek voor klantinformatie voor zowel binnendienst als buitendienst
  • Binnen twee minuten het hele gesprek met de klant verwerkt met behulp van 4 korte vragen
  • Een automatische herinnering wanneer een verkoopkans opgevolgd moet worden, de klant te lang niet bezocht is of er taken openstaan