Wat is een CRM-strategie? Een CRM strategie geeft richting aan de manier waarop jouw organisatie invulling geeft aan het opbouwen en onderhouden van relaties met (potentiële) klanten. Deze strategie is bepalend voor het succes van jouw new business, klanttevredenheid, jouw positie in de markt en de manier waarop jullie gezien worden. Door het stappenplan te downloaden, leer je stapsgewijs hoe je in 8 stappen een succesvolle CRM strategie opstelt en zorgt voor tevreden, betrokken en terugkerende klanten.
Leer in 8 praktische stappen hoe je een goede CRM-strategie opzet, waarmee je jouw commercieel proces naar een hoger niveau tilt.
Door ons stappenplan te downloaden leer je:
Vul het formulier hiernaast in en ontvang het stappenplan, direct in jouw mailbox.
Leer in 8 stappen hoe je een strategie opstelt die zorgt voor new business, en tevreden- betrokken- en terugkerende klanten.
Molenveldlaan 106
6523 RM Nijmegen
KVK: 81123930
BTW: NL861941974B01
Wil je graag nog wat meer weten over de dienstverlening van MyDesk, of andere CRM-gerelateerde onderwerpen? Lees dan rustig verder op één van onze blogs, waar we onderwerpen behandelen als ons CRM-groeimodel, CRM-implementatie en procesoptimalisatie.