Download CRM-groeimodel

  • Inzicht in jullie niveau qua strategie, proces, techniek en collega’s t.o.v. de markt
  • Ontvang per niveau gratis CRM-advies om het volgende niveau te bereiken
  • Direct toepasbare tips waar je morgen mee kunt beginnen
  • Een CRM-handleiding voor jullie reis naar een volwassen CRM-organisatie
CRM-groeimodel

CRM-Groeimodel: de inhoud

Het CRM-groeimodel is opgebouwd uit vijf niveaus qua volwassenheid. Vervolgens ga je kijken naar 4 pijlers binnen jullie organisatie;

  • Strategie
  • Proces
  • Techniek
  • Medewerkers

Op iedere pijler vind je per niveau stellingen die aansluiten op een van de 5 niveaus;

  • Voetganger
  • Fietser
  • Automobilist
  • Piloot
  • Astronaut

Zie in één oogopslag waar jullie organisatie nu staat en nog belangrijker, zie wat jij kunt doen om een hoger niveau te bereiken. Heb je nog helemaal geen CRM of heb je een CRM, maar kan jullie organisatie hier meer uithalen? Ons model geeft je de handvatten om als een raket met CRM aan de slag te gaan! En ook alle tussenstappen zijn zorgvuldig opgebouwd, zodat je stapje voor stapje vooruit kan. Zo heb je een duidelijke CRM-handleiding om alles uit jouw systeem te halen. We wensen je hoe dan ook veel succes en plezier in het CRM-groeitraject dat jou te wachten staat.

De voordelen: verhoogde efficiëntie en klanttevredenheid voor jouw MKB-bedrijf

Met de inzichten die je uit het CRM-Groeimodel haalt, weet je binnen no-time welke stappen jij kan zetten om als MKB-bedrijf meer uit jouw CRM-systeem te halen. Het model helpt jou met:

  • Het verbreden van jouw CRM-kennis
  • Hoe je de efficiëntie binnen jouw MKB-bedrijf kan verhogen
  • Hoe je gestroomlijndere sales- en marketingprocessen kan opzetten
  • Hoe je met CRM klanttevredenheid kan verbeteren

Maak gebruik van deze laagdrempelige manier om meer te weten te komen over hoe CRM kan bijdragen aan de groei van jouw MKB-bedrijf.

Altijd actuele CRM-tips

De wereld van CRM is constant in beweging. Daarom geven wij het groeimodel regelmatig een update en vind je er altijd:

  • De laatste CRM-inzichten
  • De nieuwste, praktisch toepasbare, CRM-tips
  • De meest up-to-date beschikbare informatie over CRM
  • De beste afstemming op de veranderende behoeften binnen het MKB
  • CRM-strategieën die bijdragen aan jouw bedrijfsgroei

Zo geven we jou en jouw organisatie de meest recente tips & tricks om jouw CRM-reis zo goed mogelijk te starten, of voort te zetten.

Gerelateerde CRM-onderwerpen

Mocht je toch eerst nog graag wat meer willen weten over de dienstverlening van MyDesk, of andere CRM-gerelateerde onderwerpen? Lees dan rustig verder op één van onze blogs, waar we onderwerpen behandelen als CRM-strategie, CRM-implementatie en procesoptimalisatie.