Eenvoudige CRM software voor meer omzet en overzicht.
Wil je beginnen met CRM software? Dan is het lastig een goede keuze te maken voor het juiste systeem. Je wilt een systeem dat makkelijk is voor jou als manager. Maar je wilt ook dat je verkopers er snel mee aan de slag kunnen.
Met MyDesk CRM krijg je precies de tools die jouw werk makkelijker maken. En natuurlijk de tools die het werk van je verkopers eenvoudiger maken. Een mobiele app voor je vertegenwoordigers, één systeem met alle klantinformatie voor de binnendienst en overzichtelijke salesrapportages voor jou. Zo besparen jouw verkopers tijd en houd jij het overzicht op de cijfers. Kortom: goede crm software voor jou én voor je verkoopteam.
Simpele CRM software wordt pas echt simpel als iedereen precies weet hoe het werkt. Dat weten wij met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van CRM als geen ander. Natuurlijk, de software zelf moet goed zijn. Maar uiteindelijk is een goede implementatie net zo belangrijk.
Wij zorgen ervoor dat jouw verkopers zien wat het gebruik van de CRM software hen oplevert. We beginnen met een praktische training voor je verkoopteam, waarin jouw verkopers stap voor stap leren de MyDesk te gebruiken. Zo hoef je niet alles zelf uit te leggen. Vervolgens komen we regelmatig langs om de voortgang te bespreken en waar nodig advies en persoonlijke begeleiding te geven. Want het persoonlijke aspect: dat vinden we super belangrijk.
Het voordeel van de Salesflow ten opzichte van andere CRM software is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken
Alles op een laptop doen is onhandig en niet meer van deze tijd. Dat zullen je verkopers beamen. Dus wat is er makkelijker dan goede CRM software die je overal bij de hand hebt? Tussen twee afspraken in. Bij een klant voor de deur als je iets vergeten bent. Of gewoon in de auto. Met MyDesk beschik je over een mobiele app die je verkopers altijd en overal kunnen gebruiken. Zo kunnen ze belangrijke klantinformatie direct invoeren na een bezoekafspraak. Hierdoor vergeten ze onderweg naar huis geen belangrijke info.
Handige functie: in de mobiele crm app kunnen je verkopers het verslag van hun gesprek inspreken. Gewoon tijdens het rijden. Zo hoeven ze niet alles uit te typen nadat ze terug zijn op kantoor. Dit levert per afspraak al gauw een half uur extra tijd op.
In het overzichtelijke dashboard van MyDesk zien je verkopers binnen een paar seconde wat ze te doen staat: wat moet ik nog doen vandaag? Waar liggen precies de verkoopkansen? En welke klanten wachten nog op een contactmoment? Op deze drie vragen krijgen je verkopers direct antwoord als ze inloggen. Zo vergeten ze niemand te contacten. Hoef jij in ieder geval niet bang te zijn dat de concurrent er met die prachtige potentiële klant vandoor gaat.
Handige functie: het CRM systeem geeft je verkopers een seintje als een klant te lang niets van ze heeft gehoord. Zo krijgen ze precies dat beetje hulp om scherp te blijven op de relaties met klanten.
Ping! Een mailtje in je inbox. Iedere ochtend ontvang je automatisch een rapportage in je mail met een verslag van de dag ervoor. Wat is er precies gebeurd? Waar is een opdracht binnengehaald? Zo weet je nog voordat de dag begonnen is wat er speelt, zonder dat je hiervoor bij je verkopers hoeft aan te kloppen.
Naast de dagelijkse update, wil je ook zicht houden op de maanddoelen. Liggen we op koers? Of moet ik mijn verkopers nog eens extra motiveren omdat we achter op schema liggen? Via Power BI kun je met één klik een visueel overzicht openen met daarin alle omzetcijfers. Fijn voor je overzicht. En handig als je de cijfers moet presenteren.