VVBHUSAN

Onze vertegenwoordigers maakten voorheen elke maandagmorgen in Excel een verslag van hun werkzaamheden van de vorige week. Hierin kon ik zien welke klanten we allemaal hadden bezocht, welke interne werkzaamheden we hadden verricht en hoeveel tijd hier in totaal mee gemoeid was.

Ik blijf echter altijd rondkijken, want als ondernemer wil ik dat mijn mensen zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Toen ik voor de eerste keer over MyDesk CRM hoorde raakte ik direct enthousiast. Het klonk als een oplossing die onze vertegenwoordigers veel tijd zou besparen en ik zou elke week nog een uitgebreidere rapportage ontvangen dan dat ik al ontving in het Excelformaat.

In mei 2013 zijn we uiteindelijk begonnen met de testperiode van de MyDesk. Na wat kleine opstartperikelen maken we naar volle tevredenheid gebruik van MyDesk CRM. Het fijne aan de samenwerking met MyDesk is dat ze luisteren naar onze opmerkingen en deze zoveel mogelijk mee proberen te nemen in de doorontwikkeling van het product.

Corné Geerts – Directeur VVBHUSAN


Geplaatst op 12 maart 2019