In de afgelopen blogs hebben we je proberen te helpen om van jouw salesteam een geoliede machine te maken. Zo hebben we bijvoorbeeld verteld hoe je Ideale Klantprofielen en...
Wil jij graag weten hoe je jouw salesteam efficiënter samen kan laten werken? In dit blog bespreken we 5 werkwijzen om dit in de praktijk te brengen en waarom dit zo belangrijk is.
Een proactief salesteam helpt jou bij het ontwikkelen van duurzame, langdurige relaties met jouw potentiële klant. In dit blog leggen we uit hoe je zo'n proactief salesteam kan opzetten.
Wil jij (meer) gaan investeren in tools of kanalen om extra leads en sales te genereren, maar weet je niet waar je moet beginnen? We geven je graag een paar tips om op gang te komen!
Buyer Persona's;
Wat zijn het, hoe stel ik ze op en waarom helpt dit mij met gerichtere verkoop? Allemaal vragen die wij in dit blog voor je zullen beantwoorden.
Ideale klantprofielen helpen jouw organisatie focus aan te brengen in jullie sales- en marketingactiviteiten. Wij vertellen je graag hoe en waarom, mét praktische voorbeelden!
Al die klanten: hoe goed kennen jullie ze? Waar je voor je gevoel eerst al je klanten goed kende, is dat door het uitgebreide klantenbestand al een tijdje niet...
Het voorbereiden van je wekelijkse, tweewekelijkse of maandelijkse sales meeting kan je als manager flink wat tijd kosten. Je wilt de cijfers graag op orde hebben, moet een presentatie...
Nieuw jaar, nieuwe doelen. Niet alleen persoonlijk heb je wellicht nagedacht over wat je dit jaar wilt bereiken. Ook zakelijk zijn er doelen die je wilt behalen. Als resultaatgerichte...
Acquisitie aan de deur, belletje trekken bij prospects; sinds maart 2020 is het voor vertegenwoordigers een stuk moeilijker om fysiek bij potentiele klanten langs te gaan. Een flitsbezoek door...
Acquisitie via LinkedIn: voor sommige verkopers een dagelijkse routine. Voor veel andere verkopers een ver-van-mijn-bed show. Tenminste, tot nu. Want met dit 3-stappenplan voor acquisitie via LinkedIn, wordt verkopen...