Een aanzienlijk deel van de klanten van MyDesk maakt succesvol gebruik van de koppeling tussen MyDesk CRM en het ERP systeem dat zij zelf gebruiken. Deze koppeling heeft een aantal voordelen die het werk voor de vertegenwoordiger, de binnendienst en de manager een stuk gemakkelijker maken:
Nieuws! Salesflow gaat vanaf vandaag, 29 juli, verder onder de naam MyDesk! Salesflow heeft zich de laatste jaren dusdanig ontwikkeld op het vlak van CRM, dat het tijd is...
Klantdata verzamelen en verrijken; niet bepaald de leukste taak die je als commercieel professional hebt. Want welke gegevens van je klant heb je precies nodig om goed te kunnen...
De feestdagen zijn voorbij. 2022 is aangebroken. Je hebt je algemene verkoopdoelstellingen voor het nieuwe jaar waarschijnlijk al een tijdje klaarliggen. Nu is het tijd voor de volgende stap....
Waarschijnlijk voelt het lekker en comfortabel: een paar grote A-klanten die je maandelijks een prima omzet opleveren. De relatie is goed. Dagelijks is er contact. Soms wat extra werk....
Heb je dit ooit meegemaakt tijdens je sales carrière? Je bent een flinke tijd bezig geweest met het maken van de omzetprognose. Aan het begin van het jaar presenteer...
Soms kom je woorden tegen die je fantasie prikkelen. Termen waarvan je de precieze betekenis niet kent, maar waarbij je jezelf wel degelijk een verbeelding kan maken. Neem nou...
Ben jij verantwoordelijk voor nieuwe klanten én voor het relatiebeheer met bestaande klanten? Dan is het soms lastig om een goede balans te vinden in je werkzaamheden. Loopt het...
Herken je dat? Zo’n eureka-moment waarop je denkt: nú heb ik het gevonden. Je gaat fantaseren, tekent misschien wat uit, en je begint. Soms blijkt zo’n wild verkoopidee niet...
Gezien de hoeveelheid data die in het CRM kan staan zijn de mogelijkheden voor rapportages eindeloos. Onderstaande rapporten helpen je voor extra inzicht in: wat er speelt bij jouw...
Het werk van de buitendienst zal altijd hectisch blijven, omdat de meeste acute klantwensen gewoon niet makkelijk te voorspellen zijn. Het CRM systeem kan goed ondersteunen in de planning...
Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken! Daarbij...