Het afronden van afspraken in MyDesk is niet simpelweg een administratieve handeling, maar eerder een strategisch proces. Gericht op het volledig benutten van ieder contactmoment. We vertellen je er in dit artikel graag meer over
Het afronden van afspraken in MyDesk is niet simpelweg een administratieve handeling, maar eerder een strategisch proces. Gericht op het volledig benutten van ieder contactmoment. We vertellen je er in dit artikel graag meer over
Het afronden van afspraken in MyDesk is niet simpelweg een administratieve handeling, maar eerder een strategisch proces. Gericht op het volledig benutten van ieder contactmoment. We vertellen je er in dit artikel graag meer over
Het afronden van afspraken in MyDesk is niet simpelweg een administratieve handeling, maar eerder een strategisch proces. Gericht op het volledig benutten van ieder contactmoment. We vertellen je er in dit artikel graag meer over
MyDesk biedt het management in jouw organisatie verschillende functies om inzicht te krijgen in de prestaties van het commerciële team. Lees in dit artikel om welke functionaliteiten het gaat en welke voordelen je eruit haalt als manager.
MyDesk is er voor iedere afdeling binnen jouw bedrijf. In dit artikel vertellen we meer over de toegevoegde waarde van MyDesk CRM voor jouw buitendienstmedewerkers.
Jouw marketingteam zal waarschijnlijk niet veel gebruikmaken van MyDesk CRM, maar ook zij zullen beter gaan presteren dankzij de inzichten die MyDesk biedt. In dit artikel lees je welke functionaliteiten van MyDesk jouw marketeers helpen bij het verhogen van hun performance.
MyDesk CRM helpt jouw verkoop binnendienst bij het effectiever en efficiënter communiceren met klanten en prospects. Lees op deze pagina welke functionaliteiten helpen het rendement van jouw verkoop binnendienst te verhogen
Eén van de grootste uitdagingen rondom CRM; je collega's er ook mee aan de slag krijgen! In dit blog geven we je enkele tips om je team te betrekken bij en motiveren voor CRM
Starten met (een nieuw) CRM? Vergeet niet na te denken over het migreren van je klantgegevens! Deze blog geeft je praktische tips over deze datamigratie.
Mocht je op het punt staan om met een CRM-systeem te gaan werken, of het overwegen. Dan vertellen we je in dit artikel hoe je de CRM-implementatie het beste aan kan pakken en waar je op voorhand op moet letten.
Een CRM-systeem is niet alleen een fijne tool voor relatiebeheer. Je kan het ook gebruiken om die informatie om te zetten in een 360-graden klantbeeld. Lees in dit blog hoe je dat doet!